måndag 3 november 2008

2 dagen med bloggen d:P

Hejsan
Nu är det andra dagen jag har en blogg.Det är verkligen kul att ha en blogg. Iaf när man är mig.d:P
Jag har nästan nyss kommit hem från skolan. I morgon är det ridskola. Vi har en ny ridlärare som heter J. Hon är säkert jätte snäll. Det tror jag. ;) Just nu håller jag på att spela ett spel som mamma blir galen på. TIBIA! Det spelet hatar mamma. Min bror och jag sitter och spelar det nästan hela dagarna. Jag sätter in ett coolt kort när min syster springer. Det ser ut som något spöke eller något.
Ha Det Bra// NiCoLiNe' :P

2 kommentarer:

Catta sa...

Åh nej! Säg inte att du också spelar Tibia ! Det gör min unge också, och jag hatar det!! Det är bättre du sticker till nån slaktare och tigger korv eller snor en av morsans nattlinnen och leker "fin dam" !

Nillah sa...

Jag håller med Catta!!