tisdag 4 november 2008

Ridskola jippi :)

Hejsan
Idag gick det bra på skolan. Vi målade ansikten. Jag längtade tills skolan skulle sluta. Jag: väntade & väntade & väntade. Tillslut slutade skolan. Jag längtade tills skolan slutade för att det är RIDSKOLA! :D Och nu är det bara att vänta i ca en halv timme. Jag har ju fått nya ridgrejer.Jag är level 11 och Steffen är 23 och Johanneh är lvl 4 tror jag. Jag,Steffen och Johanneh spelar Tibia. ALLA! bart i familjen spelar Tibia. Nu blir nog Catta galen. :)
Jaa ni, jag vet inte vad jag ska skriva. Jaa nu ska jag nog ta level 8 på en gubbe. Asså... på Tibia.

HEJDÅ SÅ LÄNGE

2 kommentarer:

nicoline sa...

Du catta.. Vad heter P på Tibia? och vilken värld är han i? Jag är i Azura och heter Godisbiten.

Catta sa...

Jaddu Nicoline, jag vet inte faktiskt. Jag ska fråga när han kommer hem, fast jag tror inte han spelar det så ofta nu.
Vilken tur att du sa att alla ni syskon spelar, jag hade nämligen tänkt byta ungar med Nillah för hon verkade ha så lugna snälla barn, och mitt barn kan ju vara lite VÄL vild ibland, men nu vete sjutton! Tibia dygnet runt! Då får jag ju panik!