onsdag 5 november 2008

Hmm... ja du


Hej
Jag skrev så för att jag inte kom på vad jag skulle skriva. På skolan berättade S om Belgien. Idag lärde jag mig att det är farligt att äta jordnötter,för att det är något med cancer att göra. Så JAG ska aldrig äta jordnötter. Vi har skjutsa momma till vårdsentralen. Just nu kommer jag inte på något att skriva. hmm.. hmm... äääää I morgon har vi idrott på skolan. Vi har haft nutids frågor.
Nu kommer jag inte på något att skriva. Ähh! jag säger väll hejdå då. Hejdå


BLÄ!! va jordnötter är äckligt! ^^

1 kommentar:

Catta sa...

Du, forskarna och vetenskapsmännen säger att man får cancer och alla möjliga sjukdomar av allt. Ska man lyssna på allt vad dom säger så kan man snart inte ens andas.

Magnus Uggla sa en bra sak: Det är farligt att leva, för man kan dö! Och det är ju sant, man är så himla rädd för allting så till slut vågar man knappt äta eller andas för man kan bli sjuk och dö. Så ät jordnötter du, om du inte är allergisk förstås!!